piątek, 27 września 2013

Leopard! :3

Witajcie! Dzisiaj do sklepu jest dodane nowe futerko! ;3 Ono jest takie śliczne, że będę musiała je zakupić :). Ok, po kolei. Oczywiście na stronie głównej jest dodany nowy obrazek, jak leopard goni zebrę.


W związku z tym, że futro leoparda jest nowością, jak zwykle w sklepie jest jego wyprzedaż. Moim zdaniem 10% wyprzedaży to trochę za mało, ale dobre i co. Na zebrę za to jest tylko o 10% więcej ;p czyli 20%. Jeżeli chcecie kupić któreś z tych za truskawki, to polecam, żebyście teraz kupili, bo zostały tylko nie całe  3 dni na zakup z przeceną. Załączam jeszcze obrazek sklepu z futerkami :3.

(kliknij, aby powiększyć)

Futerko leoparda bardzo mi się podoba, pisałam już? Heheh :D. No i zamierzam go kupić, jak widać w sklepie nie mam dużo, ale postaram się pozbierać szybko, chyba że za trusk kupię.

A wam podoba się futerko leoparda?:)

4 komentarze:

  1. Mi się również podoba i zamierzam je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez je juz kupiłam :D Przeurocze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ją pierwszy raz zobaczyłam to myślałam, że umrę - taka śliczna! *-*
    Ale za dużo osób już ją ma,i mi trochę zbrzydła :/ Zbieram na tygryska, potem pomyślę :3
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
  4. Oko fajne, bo raczej futra nie kupę ;)

    OdpowiedzUsuń