poniedziałek, 21 października 2013

Wyjaśnienie nieobecności

Witajcie! :c
Nie pisałam prawie miesiąc i postanawiam wam to wyjaśnić. 
Przez 2 tygodnie miałam zepsutego laptopa i dlatego nowe posty nie zostały ukazywane.

Ale stało się coś jeszcze bardzo smutnego i niewyobrażalnego dla mnie :'(

Mój kotek nie żyje!:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Naprawdę bardzo się tym przejęłam i nie mogłam w to uwierzyć :c. Często płaczę, bo bardzo jest mi go brak i bardzo smutno jest mi bez niego :c.
Nie wiem czy powrócę do pisania postów na tym blogu, ale z gry na razie nie rezygnuję.
Jeżeli chcecie, żebym pisała nadal posty, to piszcie w komentarzach i odwiedzajcie i komentujcie mojego bloga, bo to naprawdę motywuje, a bez tego ten blog byłby niczym. To tyle z mojej strony i serdecznie was pozdrawiam. 

To do kolejnego postu?
Papa ;* :'( :'( 

4 komentarze:

  1. Sama nie wchodziłam na bloga często. Przykro mi z powodu kota. Sama mam kota i gdybym go straciła....

    OdpowiedzUsuń
  2. Już ci pisałam w grze, jak bardzo ci współczuje z powodu kota, to samo przeżywałam z moim pieskiem :( Bynajmniej nie widziałaś jak cierpiał, ja niestety tak ;'(
    Zostań na blogu... kiedy odchodziłam z tfm na jakiś czas - po prostu go zawiesiłam, ale nie myślałam nad przestaniem pisania go czy usunięcia.
    Pozdrawiam
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, może zostanę.. :) i mi szkoda twojego pieska ;(

      Usuń