wtorek, 3 września 2013

Nowa Kolekcja

Heiika! 
Dzisiaj o godzinie 16:15 nastąpił restart serwera. I do sklepu doszły odlotowe nowości!
Moim zdaniem są super :D. Więc na samym początku o czym powinnam napisać to nowe futerko. Według mnie jest cudowne! I chciałabym je mieć ;> Właściwie nie wiem do czego graficy chcieli upodobnić to futerko, ale po pozostałych nowościach w sklepie i tych 'rogach' sugeruje że do jakiejś odmiany barana ;P. Na początku myślałam, że to kot. A teraz obrazek ze strony głównej, jest taki uroczy! :3 Moim zdanie wygląda jak kotek ;D.


A oto nowości ze sklepu:

 
Kliknijcie, byście mogli trochę powiększyć obrazek.

Podobają wam się nowości? Kupicie coś?

3 komentarze:

  1. Podobają mi się rogi, ale nie kusi mnie, żeby kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się rogi podobają chyba najbardziej :P Ale czekam na promocję, może wtedy będą tańsze, poza tym teraz nie mogę nic wydawać bo porządnie oszczędzam na skórkę Tygrysa ;)
      /Mikakuka

      Usuń