sobota, 29 czerwca 2013

Umiejętności szamana

Witajcie ! Wczoraj nastąpiła aktualizacja gry. Dodali do niej umiejętności szamana.
Na początku w ogóle nie wiedziałam o co chodzi w tym, jak za pewne wielu z was, aczkolwiek niektóre myszki również nie wiedzą o co kaman więc wyjaśniam.

Na początku zauważamy oczywiście nowy obrazek jako tapeta na głównej stronie.

  

W profilu wyświetla się nam level. Aby zobaczyć który my lu inna myszka ma level, klikamy na jej profil. Tutaj pokazuję wam swój ;>. Narazie mam 10 lv, właściwie już 11.



Jak otrzymać wyższy level?
Jest to rzecz prosta i łatwa. Za każdy zebrany ser i uratowaną myszkę zdobywamy punkty do następnego levelu. Czy budujemy w trybie normalnym, czy trudnym to nie ma znaczenia, bo liczą się tylko save'y ;).
Dostajemy 20 XP czyli punktów doświadczenia za każdy zebrany serek. A za uratowane myszki możemy się dowiedzieć patrząc na czat. Kiedy zbierzemy ser wyskakuje nam okienko, przez które możemy się dowiedzieć ile XP nam brakuje do następnego levelu.


Nowa zakładka

Na obrazku poniżej widzimy nasze umiejętności.

Jak kupić umiejętnośći?
Oczywiście najpierw musimy wykupić wszystkie w pierwszym rzędzie. Pierwszy rząd liczymy od dołu. Są dwa obrazki. Kupujemy umiejętności klikając na nie. Ja np. mam dopiero w pierwszych czterech obrazach po 1/5. Żeby kupić następne, musimy odblokować te 'pierwsze'. Czyli w każdym powinno być 5/5. Liczba /5 to jest ile w danej specjalizacji możemy ulepszyć. Jedno ulepszenie kosztuje 1 pkt. 

To na wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że jest przydatny, bo dużo się tu opisałam :).
Żegnam się teraz z wami, pa :3.

Przydatny jest ten post?
Podobają się wam zmiany?

4 komentarze:

  1. NIe podobają mi się zmiany :I

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny blog właśnie nie byłem pewien, czy ten przycisk redistribute oddaje nam punkty czy je usuwa. Dopiero tu się dowiedziałem. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)I dziękuję, że mój blog ci pomógł

      Usuń