czwartek, 20 czerwca 2013

Zmiana ekwipunku

Witajcie !
Tak wiem... Nie pisałam ponad miesiąc. Może to było spowodowane brakiem czasu, ale też nie było nic nowego na transformice ;). Jedynie te obniżki np. futra szopa.

Jak zauważyliście, kiedy jesteście szamanem wasz ekwipunek się zmienił. Dokładnie na jednej linii były 2 rzeczy, a teraz są 3. Na początku trochę się zasmuciłam tą zmianą, ale potem stwierdziłam że tak będzie o wiele wygodniej. No bo jak chcieliśmy coś z dołu to musieliśmy przewijać w dół. Teraz tylko 2 rzeczy są na dole - jedna kula armatnia oraz lód. Ale wolałabym, aby zamiast piłki był lód, bo częściej się go używa moim zdaniem.
Ogólnie tak to wygląda:


A wam podoba się ta zmiana?

2 komentarze:

  1. Odpowiedź na tego posta znajdziesz u mnie na blogu :D. Też o tym napisałam i wyraziłam swoje zdanie :)
    http://blogtransformicepl.blogspot.com/2013/06/panel-dla-szamana.html

    OdpowiedzUsuń