poniedziałek, 8 lipca 2013

Moja Metamorfoza 2!

Heiika myszki! :)
Jak zauważyliście w tytule to dzisiaj będzie moja kolejna metamorfoza. Tym razem będzie to jeden sposób w różnych kolorach! :D A cena będzie dużo mniejsza niż na przykład w Tygrysku.
Otóż pokaże wam:

Ponieważ bardzo lubię biały kolor, więc moja myszka jest w białym kolorze;).
Cena kucyka: 300 serków
Cena koloru białego: 3000 serków lub 150 fraises.
Najlepiej będzie dokupienie do kucyka customize, które kosztuje 2000 serków lub 20 fraises.
Kombinowałam z kolorami, ale najbardziej mi pasowały te:
Kolor czerwony: EE4F4F
Kolor purpurowy: B26FA9
Kolor niebieski: 75A8EF

Możecie uzyskać podobny efekt wydając mniej serków!
Cena koloru jasny brąz: 1000 serków
Cena koloru ciemny brąz: - serków standardowy kolor myszki :)
Customize: 2000 serków lub 20 fraises
Kolor niebieski: 75A8EF
Kolor zielony: 6CF788


Jak wam się podobała ta metamorfoza? Skorzystacie z niej? :)

3 komentarze: