czwartek, 1 sierpnia 2013

Powrót z Tunezji!

Heii Mychy! 
Tak wiem, że przez długi czas nie pisałam. Powód? Byłam na 10 dni w Tunezji. Ale tam było super!
Każdego dnia jest ciepło, lecz często upalnie :P. Polecam tam polecieć, ponieważ Tam pobyty w hotelach są tańsze niż w innych krajach. Przejdźmy do TFM.

W czasie mojego pobytu w Tunezji na TFM doszły zmiany. Nie będę ich tłumaczyła, bo już na pewno wiecie o co chodzi. Pokażę tylko screen ustawień:


No wiecie. Chodzi mi o ten klucz, że jak go klikniecie to możecie sobie tam ustawić. Niestety jest to w języku angielskim, ale zawsze możecie sobie przetłumaczyć na różych stronkach :P.
Ale bardzo zasmuciła mnie jedna rzecz... Jak przyleciałam z Tunezji NIKT mnie nie przywitał :(. A co gorsza, jeszcze mnie za to wyzywali i w ogóle. Np. padła taka wiadomość jak: "A co nas to obchodzi daunie" :c.
Rozumiem, że na TFM jest dużo nie miłych myszek, ale żeby aż tak? I to jescze do tej myszki dołączyły się chyba ze 3, które również wyzywały, a potem się naśmiewały.
Czasami dopadają mnie myśli:  Po co grać w grę w której wszyscy cię wyśmiewają i nie potrafią docenić tego co robisz?

Pozdrawiam, Magdaqu

3 komentarze:

  1. Lepiej nie pisać o swoim życiu prywatnym. A jak nie podoba ci się na serwerze polskim, polecam inny serwer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak sie dogadać na innym serwerze prócz angielskim XD

      Usuń
    2. używać tłumacza google :D

      Usuń