wtorek, 6 sierpnia 2013

Event Rybny!

Cześć Myszki!
Jak za pewne zauważyłyście, to długo oczekiwany event w TFM już zawitał.
Jak zwykle dodane jest nowe tło na stronie głównej.


Pojawiły się dwie mapki eventowe. Pierwszą z nich jest ta którą widzicie poniżej. Znajdujemy się na mapce pełnej przygód :P. Musimy bezpiecznie dotrzeć na piękny, piracki statek, zanim odpłynie od brzegu. Gdy już znajdziemy się na nim, będziemy płynąć przez 'ocean' (bardzo krótki, ale nie dziwcie się, są tylko 2 minuty jak w normalnej mapce XD), żeby dotrzeć na drugi brzeg, tam dojdziemy do norki. (Ser dostajemy od razu na początku mapki). Ale po drodze przeszkodą będzie burza. Kilka razy uderzy piorunem i statek może się zachwiać, więc uważajcie i bądźcie ostrożni! :) Za przejście mapki dostajemy title: «Tonnerre de Brest».

(klik, aby powiększyć)

Drugą mapką jest łowienie. Tutaj jest to trochę skomplikowane, ponieważ żeby zdobyć więcej itemów lub title, musimy łowić w różnych miejscach. Jak łowić? To bardzo proste! Za pomocą strzałki w dół. Mapki są co około 15 mapek. Razem obliczyłam (ale nie wiem czy na pewno), że jest 17 miejsc, w których możemy łowić. Za jedno łowienie na pewno dostaniemy serek.  Ponieważ jest to mój pierwszy event wszystko dla mnie to jest nowością.
Oczywiście to jest tylko część mapki.


A teraz przechodzimy do slepu oraz tytułów. Można zdobyć aż 11 rzeczy (dwa zapomniałam wkleić, są to czapki), z czego ja mam już 5. Te dwa na dole zdobyłam w tych dwóch jeziorkach, które widzicie powyżej. Ość zdobyłam na lewej stronie w tym największym jeziorku. Kolczyk zaraz po prawej, kotka trochę dalej. Tytuły, które możemy zdobyć:
«Sardine»
«Fishermouse»
«Explorer»
I to prawdopodobnie tyle, jakbyście mieli jakieś uwagi, to piszcie w komentarzach :).


 Podoba wam się Event Rybny?


3 komentarze:

  1. Mało informacji, nawet nie masz jak zdobyć 3 nowe tytuły. Polecam zajrzeć do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przydatną uwagę, a na waszego bloga wchodzę regularnie :3

      Usuń
  2. Jeszcze Explorer czy jakoś tak :)

    OdpowiedzUsuń