czwartek, 21 marca 2013

 Witam !
Witam wszystkich serdecznie na moim blogu o grze "Transformice"! Moja nazwa w tej grze to Magdaqu Jeżeli ktoś nie jest zarejestrowany, to tu podaje stronę: transformice.com
Dziś jest 21 marca - czyli Pierwszy Dzień Wiosny kalendarzowej. Niestety na zewnątrz dalej zima i jest mroźnie (bynajmniej u mnie :P) Nie ma żadnych oznak wiosny, no jedynie słychać ptaszki wiosenne, które już się przeprowadziły do Polski myśląc pewnie, że jest w miarę ciepło :P No ale mam nadzieję, że przetrwają. Okey, może przejdę już do szczegółów.
Postanowiłam założyć tego bloga, dlatego że bardzo lubię tą grę i chciałabym tu zamieszczać różne posty o eventach, poradach, konkursach, itp. 
Ten blog jest wszystkich graczy początkujących i tych zaawansowanych :)
Dlatego serdecznie zapraszam do dodania się do obserwatorów. Im więcej tym lepiej, bo będę mieć motywacje do dodawania następnych postów. Także do następnego postu ! <3
PS Jeżeli byście chcieli, to napiszcie w komentarzach, co byście chcieli, żebym wam opisała w następnym poście, np. jakieś poradniki czy coś.


Magdaqu

1 komentarz:

  1. Supcio! Zapraszam do mnie ;)
    http://transformice010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń