niedziela, 31 marca 2013

Wielkanocny Event

Cześć wam! Przepraszam, że tak późno ten post się ukazuje, ale to dlatego że przez ostatnie 3 dni miałam problemy z internetem, i w ogóle te święta.
No co do Wielkanocnego Eventu to rozpoczął się on chyba w piątek. Pierwszy raz przeżywam ten Event i powiem, że jest wspaniały ! Ukazuje się on co około 15 map lub 10-15 minut. Dość szybko w porównaniu z poprzednim Karnawałowym Eventem, który był co 100 mapek ! Coś mi się wydaje, że ten post będzie trochę długi, ponieważ doszło wiele nowych rzeczy i chciałabym wszystko w tym poście dokładnie opisać. Zapraszam do miłęgo czytania :)

Na stronie głównej, ukazał się nowy obrazek, przedstawiający nastrój Wielkanocy. Na tym obrazku jest śliczna kolorystyka. Dam tu wam screena.


Następnym szczegółem będzie mapka Eventowa. Pokażę wam tylko jedną z nich, ponieważ jest ich jeszcze więcej. Dla mnie pomysł jest bardzo ciekawy. Więc tak. Chodzi tu o to że jedna myszka staje się królikiem i ucieka przed goniącymi go myszami - czyli my no chyba, że jesteśmy zajączkiem :) Jeżeli go złapiemy, otrzymamy ser i możmy wejść już do norki. Wtedy otrzymujemy jedną pisankę.


Za pisanki możemy kupić sobie przeróżne rzeczy, bardzo ładne moim zdaniem :P Są ich 8.
Widać po prawej stronie, że mam tylko 3 pisanki, właściwie teraz 4 przed chwilą zebrałam :P

(kliknij, aby powiększyć)

Również zmieniło się wyposażenie szamana. Balony zmieniły swój kształt na pisanki, kury i różne inne. Zobaczcie sami. Ustawiłam j na totemie, bo mi cały czas odlatywały :P




I zamiast zamrażania myszy w lód, zamraża się w.. Pisankę ! :D Haha niezły pomysł jak dla mnie :)


To by było na tyle. Strasznie dużo się opisałam, ale jestem z siebie zadowolona. Mam nadzieję, że wam się spodobał mój post i ten wysiłek :P 

A wam spodobał wam się Event Wielkanocny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz