wtorek, 7 maja 2013

Prezent - Tort od Adminów !

Witajcie!
Otóż niedawno dowiedziałam się, że z okazji Trzecich Urodzin Transformice dostajemy prezent do sklepu: Tort na głowę ^^ ! Oczywiście możemy go założyć i cieszyć się z tego powodu.
Jak go dostać?
Po porstu trzeba wpisać odpowiednią komendę w czacie na TFM:
 /Atelier801
 Jedna uwaga! Kod działa raz więc drugiego tortu nie dostaniecie :)
Dla mnie jest super! Na pewno sie przyda, np. wtedy gdy ktoś będzie miał urodziny albo imieniny.
Zobaczcie jak ja wyglądam w tym torcie

  
Przepraszam za jakość, ale postaram się następnym razem na lepszą :)
Do kolejnego postu !

Podoba wam się "tort"? :D  

4 komentarze:

  1. Niezbyt, ale darmówka, więc go mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy dla mnie fajny, ale nie można go nosić na włosach takich jakich ja mam wieęc go nie nosze ^^

      Usuń
    2. Ja bum mogła, ale wolę co innego mieć na głowie :)

      Usuń
  2. Ja też go nie nosze ale jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń