czwartek, 25 kwietnia 2013

Dzień Dziecka 23 kwietnia


Transformice świętuje Dzień Dziecka 23 kwietnia, jak to jest turecki tradycja! Założona w 1927 roku przez Mustafę Kemala Atatürka, suwerenności i Dzień Dziecka to święto, które jest przeznaczone dla dzieci.To święto ma charakter międzynarodowy i wielokulturowy, dzieci z różnych krajów na całym świecie są zaproszeni do Turcji podczas uroczystości. Dzieci te uczestniczą w festiwalach, paradę w kolorowych kostiumach i śpiewają i tańczą do muzyki swojego kraju pochodzenia.
Jest to doskonała okazja dla nas, aby uczcić naszych tureckich przyjaciół i odkryć wyjątkowe przedmioty w sklepie związane z tym świętem! 

SZCZĘŚLIWEJ uroczystości!
 
Specjalny rabat w wysokości 20% stosuje się do tych pozycji specjalnych na 23 kwietnia. Przedmioty pozostaną w sklepie po zdarzeniu.


P.S. Przepraszam, że dopiero teraz to piszę, ale wcześniej nie zdążyłam tego napisać. 

Podobają się wam nowe przedmioty? Kupicie je? 
Odpowiedzi oczekuję w komentarzach ;).

2 komentarze:

  1. Hej. MIałam zajrzeć i zaglądam, ale przy okazji dodałam tego bloga do linków :D
    Ja kupiłam naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń